بازدید و جلسه همفکری و ملاقات با ققنوس های انجمن توسط جناب آقای دکتر سزاوار در محل دفتر انجمن مورخ ۰۵/۰۲/۱۴۰۱

انجمن ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۱

جناب آقای دکتر سزاوار قائم مقام گروه صنعتی گلرنگ به عنوان نماینده گروه با اعضای محترم هیئت مدیره، داوطلبین و بیماران سوخته در دفتر انجمن ملاقاتی داشتند. در این جلسه بیماران سوخته هر کدام به بازگو کردن داستان سوختگی خود پرداخته و جناب دکتر سزاوار و جناب دکتر جوزانی پای درددل و نیازهای آنها نشستند.

ققنوس های دعوت شده به جلسه با انواع سوختگی های الکتریکی، اسیدپاشی، مایعات داغ و آتش سوزی، هریک به جنبه های مختلفی از حوادث سوختگی، ناآگاهی و سهل انگاری خود و دیگران و همچنین طی مراحل سخت، طولانی و طاقت فرسای درمان پرداختند. این بیماران از نبودن بیمه بسیاری از روشهای درمانی، تجهیزات پزشکی و جراحی های زیبایی گله¬مند بودند و به همین دلیل نقش مهم خیرین و سازمانهای متعهد به ایفای مسئولیت اجتماعی را در حمایت و درمان خود مطرح کردند.

این عزیزان به مشکلات و نیازهای معیشتی و اجتماعی-فرهنگی و نیازشان به درمانهای روحی روانی و نیز اشاعه فرهنگ و پذیرش جامعه، اشتغال زایی و تقویت روابط عاطفی مردم جامعه اشاره نمودند. معصومه یکی از ققنوس های حاضر در جمع به نمایندگی از دیگر دوستان متنی در جهت تقدیر و تشکر را با صدای خود بر دل مهربان این خیرین نشاند. از طرف انجمن، ققنوسها و اعضای هیئت مدیره، لوحی به رسم یادبود تقدیم حضور این بزرگواران گردید.

پس از گفتگوی دوستانه و شنیدن داستانهای تلخ و شیرین ققنوس ها، جناب آقای دکتر سزاوار و اعضای هیئت مدیره به بحث و گفتگو در خصوص یافتن راه حل های ممکن در جهت حمایت بیماران پرداختند. گروه صنعتی گلرنگ امکان ارائه خدمات، حمایت و همکاری مستمر در سال ۱۴۰۱ با انجمن ققنوس را اعلام نمودند


با ققنوس همراه شوید: