گردهمایی بیماران سوخته انجمن ققنوس برگزار شد

بازتوانی ۲۶ شهریور ۱۳۹۹

انجمن ققنوس، دوشنبه ۲۴شهریور۹۹ برای ۳۰نفر از بیماران سوخته انجمن در سالن همایش بیمارستان حضرت فاطمه(س) مراسمی برگزار کرد. به گزارش روابط عمومی انجمن ققنوس، در این مراسم آقایان دکترمحمدجواد فاطمی، رئیس هیأت مدیره انجمن و فرهاد بوترابی عضو هیأت مدیره و خانم‌ها کتایون محمودی، مددکار و سعیدی، روان‌شناس انجمن حضور داشتند.

مراسم با صحبت‌های دکترفاطمی شروع شد و سپس آقای بوترابی به شعرخوانی پرداخت. در ادامه مددکار و روانشناس انجمن با مدعوین درباره انجمن و خدماتی که ارائه می‌شود، سخن گفتند.

پخش کلیپ‌های انگیزشی، اجرای بازی‌های فردی و گروهی و سوال و جواب در مورد بایدها و نبایدهای سوختگی، از دیگر بخش‌های گردهمایی بود و به برندگان جوایزی نیز اهدا شد. آقای بابالو به عنوان ققنوسی موفق و سفیر انجمن، از شکست‌ها و پیروزی‌هایش با توجه به شرایط جسمی‌‌اش گفت و آخرین بخش، پرسش و پاسخ حقوقی از دکتر وکیلیان، وکیل پایه یک دادگستری بود تا مددجویان از حقوق خودشان آگاه باشند. در ضمن برای پاسخگویی به پرسش‌های پزشکی بیماران سوخته از طریق فضای مجازی نیز تصمیم‌گیری شد. مراسم با صرف ناهار و اهدای هدایای ویژه- که توسط خیران تهیه شده بود به همه عزیزان پایان یافت.


با ققنوس همراه شوید: