آتش‌سوزی انبار جمع‌آوری ضایعات پلاستیکی

حوادث ۱۸ بهمن ۱۳۹۹

آتش‌سوزی انبار جمع‌آوری ضایعات در جاده ورامین با حضور به‌موقع آتش‌نشانان مهار و خاموش شد.

به گزارش پایگاه خبری ۱۲۵، ساعت ۳:۲۶ بامداد ۱۸بهمن۱۳۹۹ در پی تماس شاهدان با سامانه ۱۲۵مبنی بر آتش‌سوزی یک انبار در جاده ورامین به سمت تهران بعد از پمپ بنزین قلعه نو، انتهای خیابان رضایی با سامانه ۱۲۵، ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه‌های ۹، ۱۴ و ۸۶ را همراه خودروهای پشتیبانی به محل حادثه اعزام کرد.

هادی خواجه‌پور، فرمانده آتش‌نشانان ایستگاه۸۶ در گزارش اولیه خود اعلام کرد: در محل حادثه یک گاراژ به وسعت تقریبی ۸۰۰متر مربع دیده می‌شد که ۵۰۰مترمربع از انبار با کاربری جمع‌آوری ضایعات پلاستیکی دپو شده در محوطه باز انبار دچار شده بود و شعله‌های آتش به سه دستگاه خردکن پلاستیک، مقداری لوازم خانگی و اتاقک کارگری سرایت کرده و شعله‌های آتش به سرعت در حال سرایت به کارگاه‌های مجاور بود.

وی ادامه داد: آتش‌نشانان پس از مجهز شدن به دستگاه تنفسی و قطع جریان برق وگاز انبار، با استفاده از چند رشته لوله آبدهی آتش‌نشانی اقدام به مهار شعله‌های آتش کردند و مانع از سرایت شعله‌ها به دیگر نقاط انبار ضایعات و انبارهای مجاور شدند.

خواجه‌پور افزود: خوشبختانه این حادثه مصدومی در پی نداشت وآتش‌نشانان پس از مهار کامل شعله‌های آتش و اطمینان از عدم شعله‌وری دوباره، ایمن‌سازی محل حادثه و ارائه نکات ایمنی لازم به مالک انبار به ماموریت خود پایان دادند.


با ققنوس همراه شوید: