آتش‌سوزی در کارگاه تولید مبلمان

حوادث ۰۹ مهر ۱۳۹۹

آتش‌سوزی کارگاه تولیدی مبلمان در شهرک مرتضی‌گرد با حضور به موقع آتش‌نشانان مهار و از بروز خسارت بیشتر جلوگیری شد. به گزارش پایگاه خبری ۱۲۵، رخداد این حادثه ساعت ۱۵:۲۵ دقیقه نهم آبان۱۳۹۹ به سامانه ۱۲۵ اطلاع‌رسانی شد و بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه۱۲ به سمت مرتضی‌گرد حرکت کردند.

محمد حسین قربانی، افسر آماده منطقه چهار عملیات در این باره گفت: محل حادثه یک گاراژ به مساحت تقریبی هزار متر مربع بود که داخل این گاراژ یک باب کارگاه تولید مبلمان و مصنوعات چوبی با سقف ایرانیتی به مساحت تقریبی ۱۰۰متر مربع شعله‌ور شده بوده و زبانه‌های آتش در حال سرایت به کارگاه‌های همجوار بود.

وی تصریح کرد: نیروهای آتش‌نشانی با تلاش همه جانبه، این آتش‌سوزی را مهار و کاملاً خاموش کردند و از سرایت شعله‌های آتش به کارگاه‌های همجوار جلوگیری به عمل آوردند. گفتنی است، علت بروز این آتش‌سوزی و نیز برآورد دقیق میزان خسارات وارده، در حال حاضر از سوی کارشناسان آتش‌نشانی منطقه چهار در دست بررسی است.

قربانی ادامه داد: نیروهای عملیات بی‌درنگ پس از قطع جریان اصلی برق و گاز کارگاه، با به‌کارگیری دستگاه‌های تنفسی و تجهیزات خاموش‌کننده از دو جهت به کانون آتش‌سوزی نزدیک شدند و عملیات مهار شعله‌های سرکش آتش را آغاز کردند.


با ققنوس همراه شوید: