آتش‌سوزی گسترده در انبار نخ و تریکو

حوادث ۱۱ مهر ۱۳۹۹

آتش سوزی گسترده در انبار نخ و تریکو با تلاش نفسگیر آتش نشانان در خیابان جمهوری مهار و خاموش شد. به گزارش پایگاه خبری ۱۲۵، ساعت ۰۶:۱۰ صبح ۱۱آبان ۹۹یک حادثه آتش‌سوزی در ساختمانی در حدفاصل خیابان جمهوری و خیابان ولیعصر به سامانه۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی اطلاع داده شد و ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران بی‌درنگ ایستگاه‌های ۴۶، ۱ و ۱۱۸ را به همراه گروه نجات یک و خودروهای پشتیبانی و دستگاه‌های تنفسی به محل حادثه اعزام کرد.

امیر هاتفی مدیر منطقه۵ عملیات در این باره اظهار کرد: محل آتش‌سوزی یک ساختمان قدیمی دو طبقه روی همکف بود که به محلی برای نگهداری حجم زیادی از نخ و پارچه‌های تریکو تبدیل شده بود.

هاتفی تصریح کرد: آتش‌نشانان به‌سرعت با اجرای ایمن‌سازی‌های لازم آتش‌سوزی را مهار و خاموش کردند و دود ناشی از آتش‌سوزی را نیز از محل حادثه تخلیه کردند. گفتنی است: به گفته اهالی محل از این مکان برای انبار استفاده می‌شود و کسی در آن حضور نداشت. تا این لحظه نیز موردی از مصدومیت گزارش نشده است.

وی افزود: وقتی آتش‌نشانان به محل حادثه رسیدند هر سه طبقه به طور کامل شعله‌ور بود. به طوری که شعله‌های آتش از پنجره‌ها به بیرون زبانه می‌کشید و با توجه به این‌که فاصله کمی بین این ساختمان و منازل مقابلش وجود داشت آتش‌نشانان به سرعت وارد عمل شدند و همزمان با خاموش‌کردن آتش، درهای این ساختمان را باز و به داخل نفوذ کردند.


با ققنوس همراه شوید: