آشپزخانه منزل مسکونی طعمه آتش شد

حوادث ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰

آتش‌سوزی آشپزخانه منزل مسکونی در خیابان ۱۷شهریور با تلاش آتش‌نشانان مهار و خاموش شد. به گزارش پایگاه خبری ۱۲۵، ساعت ۱۸ و ۵۰ دقیقه عصر روز۲۲اردیبهشت۱۴۰۰ ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران پس از به صدا درآوردن زنگ ایستگاه ۱۱۳ و ۹۹، نیروهای عملیات را برای خاموش کردن آتش‌سوزی یک منزل مسکونی در خیابان ۱۷شهریور جنوبی، خیابان اردستانی به محل حادثه اعزام کرد.

احمد ملک‌نژاد، فرمانده آتش‌نشانان حاضر در محل در این باره گفت: در محل حادثه یک ساختمان دو طبقه شمالی دیده می‌شد که یکی از واحدها از قسمت آشپزخانه، طعمه شعله‌های سرکش آتش شده و به قسمت کمد دیواری اتاق خواب که در مجاورت آشپزخانه بود نیز سرایت کرده بود.

وی افزود: نیروهای عملیات بلافاصله پس از ایمن‌سازی ساختمان مسکونی و کشیدن لوله آبدهی، خود را به کانون آتش‌سوزی رساندند و همزمان با جلوگیری از سرایت شعله‌ها به قسمت‌های دیگر خانه، آتش‌سوزی در قسمت آشپزخانه را مهار و خاموش کردند.

ملک‌نژاد تصریح کرد: با توجه به این‌که البسه و رختخواب داخل کمد دیواری کاملا سوخته بود و شعله‌های آتش به‌سرعت در حال سرایت به داخل اتاق خواب نیز بود، آتش‌نشانان از پیشروی آن جلوگیری کردند.

وی خاطر نشان کرد: آتش‌نشانان پس از خاموش کردن کامل آتش و جداسازی اجناس نیمه‌سوخته برای لکه‌گیری محل، همزمان با ایمن‌سازی ساختمان مسکونی و تخلیه دود آن با تحویل منزل مسکونی به مالک، عملیات خود را پایان دادند.

خوشبختانه در این حادثه به هیچ‌یک از ساکنان آسیبی نرسید.


با ققنوس همراه شوید: