حضور به‌موقع آتش‌نشانان مانع گسترش آتش‌سوزی در خودروی سواری شد

حوادث ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰

به گزارش پایگاه خبری ۱۲۵، ساعت ۱۲:۰۲ دقیقه ظهر۲۱اردیبهشت۱۴۰۰ در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ در خصوص وقوع آتش‌سوزی در یک خودروی سواری، بلافاصله با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران آتش‌نشانان ایستگاه ۱۴ به محل حادثه در دولت آباد، خیابان صفاییه، ابتدای چهارشنبه بازار، خیابان قلمستان روانه شدند.

به گفته توکل رمضانی، فرمانده آتش‌نشانان ایستگاه ۱۴، پس از رسیدن به محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه خودروی سواری پژو ۲۰۶ که کنار خیابان متوقف بود، از قسمت صندوق عقب طعمه شعله‌های آتش شده بود که قبل از رسیدن نیروهای آتش‌نشانی توسط راننده خودرو و رهگذران به وسیله خاموش‌کننده‌های دستی تا حدودی مهار شده بود.

وی ادامه داد: نیروهای آتش‌نشانی با استفاده از یک رشته لوله آبده آتش‌نشانی شعله‌های به‌جا مانده از این آتش‌سوزی را مهار کردند.

رمضانی تصریح کرد: آتش‌نشانان پس از خاموش کردن کامل شعله‌های آتش و همچنین ایمن‌سازی محل حادثه، تذکرات ایمنی لازم را به مالک خودرو گوشزد کردند.

این فرمانده آتش‌نشانی با اشاره به این که در این حادثه به هیچ‌کس آسیب جانی نرسید، اظهار کرد: علت بروز آتش‌سوزی خودرو درحال حاضر از طرف کارشناس آتش‌نشانی منطقه بررسی می‌شود.


با ققنوس همراه شوید: