بروز آتش‌سوزی مرگبار در ساختمان مسکونی

حوادث ۰۷ آبان ۱۳۹۹

بروز انفجار و آتش‌سوزی در یک ساختمان مسکونی، موجب مرگ یک مرد میانسال شد. به گزارش پایگاه خبری۱۲۵، این حادثه ساعت ۱۲:۴۱ ظهر روز هشتم آبان۹۹ رخ داد که بلافاصله پس از تماس شهروندان با سامانه۱۲۵، آتش‌نشانان ایستگاه‌های۸۱ و ۱۳۲ همراه گروه امداد و نجات۶ و خودروهای پشتیبانی با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران خود را به محله نعمت آباد، شهرک احمدیه، خیابان بهشتی رساندند.

داوود بختیاری، افسر آماده منطقه هفت عملیات آتش‌نشانی تهران در این باره گفت: یک واحد مسکونی ۵۰ مترمربعی در طبقه سوم یک ساختمان مسکونی سه طبقه به علت نامعلومی دچار انفجار و آتش‌سوزی شده و شعله‌های سرکش آتش در حال سرایت به اطراف بود. وی با اعلام این‌که بنا به اظهار شاهدان، در زمان بروز آتش‌سوزی یک نفر از ساکنان در داخل واحد مسکونی حضور داشت، افزود: نیروهای عملیاتی به محض رسیدن به محل حادثه به دو گروه تقسیم شدند که گروه اول پس از قطع جریان برق و گاز ساختمان، با به‌کارگیری تجهیزات خاموش کننده مشغول مهار شعله‌های سرکش آتش شدند.

وی در پایان گفت: متاسفانه پس از انجام معاینات پزشکی مشخص شد مرد میانسال در همان لحظات اولیه جان خود را از دست داده است. گفتنی است، علت بروز این آتش‌سوزی از سوی کارشناسان منطقه هفت عملیات آتش‌نشانی تهران در دست بررسی است.

افسر آماده منطقه۷ عملیات آتش‌نشانی ادامه داد: همزمان گروه دیگری از آتش‌نشانان پس از مجهز شدن به دستگاه‌های تنفسی، عملیات جست‌وجو و خارج کردن محبوس شدگان احتمالی را آغاز کردند.

بختیاری با اعلام این‌که آتش‌نشانان در کوتاه‌ترین زمان ممکن شعله‌های آتش را پیش از سرایت به اطراف مهار و کاملا خاموش کردند، خاطرنشان کرد: گروه دوم نیروهای عملیاتی پس از جست‌وجو در واحد مسکونی، یک مرد حدودا ۵۰ ساله که کاملا بی‌هوش بود را از ساختمان خارج کرده و وی را برای انجام معاینات پزشکی تحویل امدادگران اورژانس دادند.


با ققنوس همراه شوید: