برگزاری جلساتی با حضور موسس مدرسه ارفک و مدیرعامل انجمن ققنوس

انجمن ۲۲ شهریور ۱۴۰۰

در جلسه اول مدیرعامل انجمن خانم دکتر لیلا آشوری به معرفی انجمن ققنوس، اهداف انجمن و آموزش پیشگیری از سوختگی پرداختندو همچنین گزارشی کلی از حمایتهای انجمن ارائه نمودند. از موسس مدرسه ارفک تقاضا شد تا در زمینه تبلیغات، جذب خیرین و تحقیقات در حوزه مددکاری با کمک داوطلبین خود ما را یاری نمایند.

در جلسه دوم تعدادی از داوطلبین مدرسه ارفک به جمع ما پیوستند و طوفان فکری در زمینه موضوعات فوق الذکر برگزار شد. دوستان به ایده آموزش در مجموعه مدارس سلام، طباطبایی و غیره پرداختند و در این راستا به نیازمندی تامین نیروی انسانی داوطلب اشاره گردید.

در جلسه سوم ایده هایی از طرف داوطلبین مدرسه ارفک مطرح گردید، مقرر گردید در خصوص ایده های جدید، نو و خلاقانه در خصوص جذب و نگهداشت خیر و داوطلب تامل و تفکر بیشتری صورت گیرد. ضمنا قرار شد در مدرسه ارفک دروس آموزشی با محتوای پیشگیری از سوختگی به دروس دیگر اضافه شود و بدین منظور کتابهایی از طرف انجمن ققنوس با این مضمون به ارفک اهدا گردد.

در آخر مقرر گردید تفاهم نامه ای بین انجمن و مدرسه ارفک (حمایت از کودکان کار) منعقد شود که در این راستا خدمات درمانی به کودکان دچار سوختگی معرفی شده از طرف مدرسه ارفک ارائه گردد.


با ققنوس همراه شوید: