وقوع آتش سوزی در ساختمان ۱۱ طبقه نیمه کاره

حوادث ۱۹ مرداد ۱۴۰۰

زیرزمین یک ساختمان ۱۱ طبقه دردست ساخت در کوی سعادت آباد تهران عصر دیروز دچار آتش سوزی شد.

به گزارش پایگاه خبری۱۲۵، در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ در ساعت ۱۶ روز گذشته و اعلام بروز این آتش سوزی درکوی سعادت آباد، خیابان کوهستان، خیابان طاهر خانی، ستاد فرماندهی آتش نشانی بی‌درنگ آتش نشانان ایستگاه‌های ۵۸، ۲۵، ۹۴ و گروه امداد و نجات ۳ به همراه خودروهای نردبان هیدرولیکی، تشک نجات و همچنین خودروی ویژه حمل دستگاه‌های تنفسی را به محل حادثه روانه کرد.

محمد پناهی، معاون منطقه ۲ عملیات سازمان آتش نشانی تهران در این مورد اظهار داشت: هنگامی که به محل حادثه رسیدیم مشاهده شد دود بسیارغلیظی از طبقه منفی یک ساختمان ۱۱ طبقه در حال احداث خارج می‌شود و بنا بر اظهار پیمانکار ساختمان ظاهرا آتش سوزی در طبقه مذکور که مقادیر زیادی کارتن، ضایعات، یونولیت، اتاق کارگران و نیز سه دستگاه خودرو نیز قرار دارد، آتش گرفته است.

پناهی بیان کرد: آتش نشانان به سرعت مشغول عملیات شدند و نیروهای آتش نشانی ایستگاه ۵۸ از ضلع شمال و آتش نشانان ایستگاه۲۵ از ضلع جنوب ساختمان به خاموش کردن این آتش سوزی سرگرم شدند.

وی ادامه داد: همزمان تیم امداد و نجات به جستجو در طبقه منفی یک و سپس طبقات دیگر ساختمان پرداختند که خوشبختانه پس از جستجو و بررسی تمامی قسمت‌های این ساختمان معلوم شد که هیچ یک از کارگران در داخل ساختمان گرفتار یا مصدوم نشده بودند.

معاون منطقه ۲ عملیات آتش نشانی در پایان اعلام کرد علت وقوع این آتش سوزی توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی تهران مشخص می‌شود.


با ققنوس همراه شوید: